2011-09-05
 22:34:00

Blandat gorm

Första skoldagen gjord, check. Det känns bra och roligt inför kommande Företagsekonomikurs. Vi börjar med marknadsföring och det känns som att jag lärt mig massor efter bara en föreläsning. Kul!

I övrigt idag har det blivit en promenad med mina grabbar, lite styrketräning här hemma, fotbollsträning och lite surfande. Nu ligger jag och ser Ensam mamma söker via webben. Mille ligger bredvid och halvsover. Han gormar emellan åt. Jag tror han vill att jag ska släcka ner datorn så det blir tyst och lugnt. Men icket. Jag ska se kärlek! :)

Mille är faktiskt så larvig ibland. Det kan hända när jag och Johan ligger och ser en film i soffan att han gormar till och liksom gör ifrån sig ett "prat-ljud". Sen håller han på så tills vi går in och lägger oss i sängen - då är han nöjd! En liten tönt är vad han är. Älsklingstönten! :)

Imorgon är det föreläsning igen, mer styrka här hemma, fotbollsträning och sen hejdå-fika hos Lunkan.

Jag älskar den här bilden. Jag och en av mina favoritkillar ju. Love!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: