2011-09-14
 16:50:10

Thailand? USA?

Enligt schemat slutar vår andra kurs i höst (Idrottspedagogisk forskning) med en tenta den 8/12 och inlämning på en uppgift 11/12. Därför kan jag inte låta bli att bli sugen på att åka iväg någonstans då. Jag är inte intresserad av typ Cran Canaria. Det ska vara något annat än bara sol och bad.

Vi får se, skönt vore det. Gäller ju dock att Johan är ledig då också.. och jag tror faktiskt han kan vara det. Sweet. Annars vore det kul att dra en sväng till fjällen iaf, även om det förmodligen kommer att vara svinkallt. Komma iväg iaf, det vore gott.


Klasskamrat
PUBLICERAT: 2011-09-25, 19:19:24

Vad jag har fått höra så börjar en ny kurs direkt efter, och att vi hoppar på "jullov" två dagar innan julafton och går av den 5:e januari. Så kolla upp det riktigt nog innan du bokar upp något. (vet även att termin 5 förra året gick på lov ungefär så som jag skrev)

Men jag hoppas att du har rätt!


Klasskamrat
PUBLICERAT: 2011-09-26, 13:12:59

vi går till den 21 december och börjar igen den 10 januari

Kolla på moodle



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: