2011-09-06
 14:43:57

Ge mig svensk litteratur

Ekonomi har aldrig intresserat mig och på grund av det har jag aldrig satt mig in i det heller. Men nu när vi läser det inser jag att det faktiskt är rätt så intressant. Vi ska inför måndagens workshop svara på en del frågor, bl.a:
- Hur kan faktorer i makromiljö påverka ett företag?
Efter dagens föreläsning kunde jag skriva ner några rader på en gång men kände att jag behövde förstå allt lite djupare. Jag tog upp boken "Foundations of marketing" och ville slå igen den på en gång. Efter typ tre meningar var jag tvungen att öppna upp Google Translate och översätta en mening för att förstå innebörden av hela stycket. Och så har det hållt på. Det har inte blivit många sidor senaste timmen. Varför kan inte kurser på svenska alltid ha svensk litteratur. Det skulle underlätta.

Aja, bara att bita i och fortsätta läsa. Jag vill göra bort det här så fort som möjligt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: