2011-09-13
 22:38:40

En hyllning till mig.

Idag ska jag ge en eloge till mig själv, en liten hyllning. Jag hyllar mig själv för att jag fan är kung på att äta. Äta bra. Jag äter frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, kvällsfika. Så ser det ut nästan varje dag. Ibland kan det såklart hända att det falerar med något mellanmål. Jag är inte alltid hungrig när jag stoppar i mig något men jag känner verkligen hur mycket bättre jag mår när jag äter regelbundet, så därför vet jag att det är värt det.

Det är tur att jag tränar och gillar att träna, för mat är gott. Jag förstår inte hur jag ska kunna skära ner på matintaget den dagen jag slutar i fotboll, för då kommer jag inte behöva lite mycket heller.

Det återstår att se..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: