2011-05-09
 14:47:46

Walking on a dream

Så otroligt underbart väder. Man kan ju inte annat än vara lycklig då. Idag blev det skola mellan 10-12, förbi på Konsum och tvättning. Nu ska jag laga ihop middagen och sen njuta på balkongen en stund innan träningen. Senare ikväll ska jag förbereda lite inför en uppgift i skolan.

Det blev ingen valptitt i helgen men det är prel. bokat imorgon och jag håller alla tummarna att uppfödaren kan så vi får komma och träffa Mille igen. Jag tänker på honom hela tiden och vill inget annat än att han ska må bra och vara frisk. Jag ska köra järnet nästa vecka i skolan med min individuella uppgift, för då får jag några extra dagar ledigt vilket gör att vi kan hämta Mille lite tidigare än vad som är tänk. Om allt blir som vi tänkt är han hos oss om exakt två veckor och en dag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: