2011-05-23
 23:18:06

Milles första kväll och natt hos oss

Igårkväll fick Mille för första gången busa utomhus. Första fem minuterna - väldigt skeptisk. Sen insåg han att det fanns en massa spännande att utforska. Han premiärkissade också, många plus till det. När vi kom in gjorde vi i ordning mat som han gluffsade i sig utan problem, plus till det också. Efter det blev det premiärbajsning ute också. Många plus första kvällen. Han gillade inte riktigt kopplet, men det kan man ju förstå. Han verkade tycka att det irriterade en del då han satte sig ner för att klia sig med jämna mellanrum, så därför fick han vara lös istället. Det skötte han galant och så fort man ropade kom han springandes. Sötnosen!

När vi gick och la oss somnade han direkt i sin bädd. Johan låg på soffkuddarna bredvid honom så han skulle känna sig trygg. Han vaknade 04.00, jättebusig, gick ut och kissade.. sen somnade han om och vaknade 06.30 då jag också steg upp. Då var han såklart busig igen. Han är verkligen en buskille, men det älskar jag. Så länge han visar så god form som nu kommer jag att må bra i magen. Nu är jag på skolan i tron om att vi började 08.00, men tydligen börjar vi 09.15. Hängigt! Jag längtar bara tills den här dagen är slut för då säger jag att jag har SOMMARLOV





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: