2011-05-16
 20:15:50

Do you hear the music? I do, all the time!

Det blev inget Mille-mys ikväll.. men nu är det ju bara en vecka tills vi får mysa med honom varenda dag!

Så istället så sitter jag här och knåpar ihop lite fler ord på min individuella examinationsuppgift. 2178 är jag uppe i nu, 822 kvar till maxgränsen. Det här med att knåpa ihop ord har jag aldrig haft några problem med, jag tycker bara att det är roligt... I alla fall så länge jag skriver om sånt som intresserar mig på något sätt. Sen om det blir bra vet jag inte. På torsdag får vi tillbaka förra momentets hemtenta, jag hoppas det gick bra! Men nu, åter till skrivandet. Vi är lediga torsdag och fredag så det vore ju verkligen toppen att vara hyffsat klar tills dess så kan jag ägna de två dagarna åt att jobba och tjäna pengar istället.

Samtidigt som jag skriver lyssnar jag på härligt musik, såklart! The Book Of Love spelas rätt flitigt nu för tiden. Man kan säga att jag är beroende. Och i bakgrunden visar tv'n AIK - Helsingborg. Good stuff!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: