2011-05-24
 21:41:51

Tänk att den lilla kämpen är Vår

Första heldagen avklarad och enligt rapporter från Johan har det gått superbra. När jag kom hem från skolan låg vi alla tre i soffan och myste. Lillkillen låg i min famn och sov.. och ville ligga upp och ner en stund. Äkta whippet-stil. Sen har det blivit en del svängar ut på gården. Nu ligger han här bredvid mig och myser.

Det är verkligen helt underbart att han har kommit hem till oss. Det är så underbart att alltid ha någon som vill ligga och mysa i soffan eller gå ut och busa, speciellt eftersom Johan och jag ofta tränar olika tider och man då är ensam ibland på kvällarna. Och från och med idag har ju jag i princip sommarlov, så shit vad mysigt vi kommer att ha veckorna framöver. Jag har längtat efter det här så länge, det är overkligt att det nu är verklighet! :)

Och alla ni som läser, bloggen kommer förmodligen mest handla om Mille, eftersom han är så stor del av mitt/våra liv nu. Tänkte bara så ni vet vad ni får läsa om hädanefter.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: