2011-05-18
 21:02:17

Soffa, hund, soffbord, tv och...

- Dags för lite kvällsfika. Ägg, youghurt och macka står på menyn. Klassiskt.

- Som vanligt blir det Big Brother kl. 22.00.

- Imorgon blir det en heldags jobb, även fredag.

- På lunchen imorgon ska jag och Johan gå förbi Mias Lustgård och spana in soffbordet jag visade förut. Det är nämligen så att Johan till och med är mer taggad än mig på att köpa det. Stort!

- Han är dessutom sjukt sugen på att köpa en ny tv. Fråga mig inte varför. Typiskt killar säger jag, eftersom vi redan har en platt-tv som fungerar alldeles utmärkt.

- Det är ju dessutom beställt en ny soffa och en hund. Money money! Jag har ju faktiskt en pojkvän som är alldeles underbar i det skedet att han låter mig bestämma rätt mycket när det gäller inredning osv här hemma, så därför tycker jag inte det är mer än rätt att det ska köpas en ny tv om han nu vill ha det. Han har ju ställt upp på en hel del inköp som jag velat göra.

- Jag försöker se det från den positiva sidan. Jag har egentligen Aldrig spenderat en massa pengar på att inhandla möbler till en lägenhet. Det jag hade i mitt rum fick följa med till min lilla etta som jag bodde i innan jag flyttade hit. Så egentligen har jag mer pengar sparade än jag borde haft!

- Nä, nu är det slutbabblat. Dags för fika! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: