2011-05-25
 11:36:05

Snart får vi besök han och jag.

Idag är min första heldag med Mille. Han och jag somnade rätt sent igår så vi låg båda och drog oss till 10.00. Skönt. Kul att se att lillkillen också vill ta sovmorgon.

Det är rätt faschinerande att få lära känna honom. Han gör fler och fler saker som Texas gjorde och det är rätt häftigt. Ligga upp och ner verkar vara en riktig favorit och sen att bita på ena soffkudden, precis den Texas gillade att bita på. Att släppa illaluktande fisar verkar också vara inne, haha. Kan ju lova att dom INTE luktar gott.

Sen är han så gullig när vi är ute och det blåser lite kallt. Jag brukar sätta mig i gräset och då kommer han springandes och vill ligga i knäet. Det är inte lätt att vara så liten med så lite päls när det inte är kallt ute. Så snälla vädergudar; inge regn och inge blåst. Snälla!

Snart kommer Mathilda hit och hälsar på. Då ska jag passa på att springa ner och hänga upp tvätten. Han var duktig tidigare när jag gick ned med den. Han fortsatte bara leka i sin bädd.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: