2011-05-12
 21:48:10

Snart är det dags för freeedagsmyyyys

Äntligen! Imorgon får vi träffa Mille igen. Som jag längtat. Jag hoppas att jag får se en pigg och busig liten kille som visar massor av energi. Och sen ett plus om han vill mysa i famnen igen också! :) Blir en perfekt start på helgen.

Övrigt imorgon då. Vid 08.00 ska jag bege mig till Pat och göra andra "intervjun", därefter hem för att börja transkribera det, lunch kl 12 på Balder med några tjejer från laget och sen hem och fortsätta transkribera och ev fortsätta med analysen.. om jag hinner. Jag ligger bra i tid med den här uppgiften. Den ska lämnas in den 30e. Jag siktar på att vara klar senast nästa fredag.

Nu blir det sängen och Big Brother. God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: