2011-05-26
 09:33:32

Prio 1 - Stabilisera magen

God morgon! Vi somnade sent igår, runt 00.30. Mille var speedad och behövde sen ut och göra sina behov. Imorse ville Mille kliva upp när Johan klev upp, runt 07.30, så det blev ingen sovmorgon idag. Nu ligger han dock däckad här bredvid mig i soffan och tar en powernap. Stackarn är fortfarande jättelös i magen så idag ska vi prova kokt ris och kokt fisk plus som jag precis varit och handlat. Jag hoppas det går över. Som tur är så är han i alla fall pigg i övrigt, lite väl pigg ibland då han springer runt som ett tok, sötnöt! Jag gillar att han är obrydd när man lämnar honom, han märker det knappt. Igår gick jag ned till tvättstugan en stund medan han busade i sin bädd, han såg när jag gick men brydde sig inte utan fortsatte leka och gjorde det även när jag kom tillbaka. Samma sak nu när jag åkte på konsum. Han låg och sov, märkte att jag klev upp och gick iväg, men sov när jag kom hem. Många plus till det!

Skönt på baksidan när solen skiner och blåsten lugnat ner sig.

Sen är det alltid superskönt att ligga upp och ner!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: