2011-05-02
 21:29:54

Och så gick det..

Sådär, då var ett pass på Tenton avklarat. Ja, det blev Tenton. När vi åkte på Team Sportia vid 18.00 kände jag de iskalla vindarna och valde värme istället. Det blev 50min i olika farter (låga farter). Det kändes riktigt konstigt första 10min, men sen vande jag mig vid att det sträckte lite i magen hela tiden och så länge jag höll mig till korta steglängder gick det bra. Det blev lite styrketräning också, axlar och biceps. Jag provade att göra en situps - totalt omöjligt, likaså ryggups. Där är det nog en bit bort. Tur att man inte behöver göra det på fotbollsplanen!

Nu blir det att se slutet på MFF - IFK Göteborg, slutet på Sverige - Österrike och sen Big Brother innan det är dags för sömn och uppladdning inför en ny heldag på skolan. God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: