2011-05-25
 13:47:37

Myspys är det bästa - allt annat får vänta

När lillkillen är vaken får man ständigt hålla koll. Dels för att han inte ska kissa/bajsa inne men också för att jag är så orolig att han ska göra illa sig på nåt sätt. Det är fullt upp. När M och E kom vid 12.00 insåg jag att jag inte ens hade hunnit med att äta frukost, så jag fick passa på medan dom busade med Mille. Jag vet att det inte ska behöva vara så extremt, men han har ju bara varit här i 2 dagar snart, så det är väl inte konstigt att man ständigt vill hålla ett vakande öga över honom? Jag skulle kunna passa på att göra saker medan han sover, men när han gärna vill sova nära mig så vill jag ju inget annat än att njuta av den mysiga stunden..

Men, jag måste få in rutiner och ständigt matintag för att orka träna, så imorgonkväll blir det storkok när Johan kommer hem från jobbet. Chili Corn Carne och nåt annat, vi får se vad det blir.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: