2011-05-16
 12:38:44

Lite babbel för att jag är uttråkad

Imorse blev det ett härligt pass på Tenton. Lite crosstrainer, axlar, rygg och mage. Det kändes att det var allt för länge sen jag körde styrketräning så nu blir det ändring på det. En gång i veckan ska jag köra överkropp, minst. Jag behöver det! Efter det åkte jag upp på skolan för föreläsning. Jag gick än en gång i första pausen. Det var kanske 1/4 av klassen där, max.. och det var världens sämsta föreläsare. Jag gick istället till en datasal för att göra nytta. Har precis skrivit klart en analys på en klasskompis videosamtal. Nu är det bortgjort. Nu ska jag gå förbi bibblan och låna böcker om kommunikation och sen åka hem och fortsätta skriva analysen på min examinationsuppgift. Snart är den klar och då innebär det i princip sommarlov, förutom en dryg redovisning som vi har nästa tisdag.

Vi hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: