2011-05-05
 21:43:45

Lite allt möjligt bara

Förutom en hårdmacka och två ägg lyxade jag till det med lite vaniljkesella och hallon till kvällsfika. Jäklar så gott det är med vaniljkesella, som glass!

Fotbollsträningen idag gick mycket bättre än igår. Tog det dock relativt lugnt ändå men det kändes som sagt mycket bättre... förutom när jag sträckte mig efter en boll. Det går framåt!

Imorgonbitti ska jag vara på idrottsmedicin för att göra något form av test/experiment som några i trean håller på med till sin C-uppsats. Jag har faktiskt inte så bra koll på vad det handlar om utan skrev bara upp mig som testperson på skoj. Efter det ska vi börja med en gruppuppgift. Jag hoppas att det inte tar så lång tid så att jag hinner köra ett kort löppass imorgon innan vi åker iväg.

Nu blir det tandborstning och Big Brother. God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: