2011-05-10
 21:55:57

Jobba, plugga, jobba, plugga..

Det var länge sen jag jobbade nu så imorgon förmiddag ska jag jobba 08.00-12.30 innan jag och en klasskompis ska iväg och intervjua en person på "Projekt Hälsa AB". Det var länge sen jag jobbade nu så det känns kul att få göra något annat, om än jag har en del i skolan att göra egentligen. Men ska jag överleva sommaren utan att behöva nalla från sparpengarna så gäller det att klämma in så mycket det går nu i två veckor framöver. För sen kommer Mille (om exakt två veckor) och då ska han få 100% av min tid tills Johan får semester. Då kan jag jobba några dagar i slutet av juni istället... för att överleva Juli. Haha shit.. när jag skriver det så inser jag hur lite pengar jag faktiskt kommer att ha i sommar. Tur att jag har en arbetande man vid min sida medans jag kommer att agera hemmafru. Jag får se till att laga god mat, hålla lägenheten ren och sprida kärlek istället! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: