2011-05-14
 22:09:57

God natt gott folk, sov gott!

Kvällen har spenderats hos mamma. Vi har ätit digestive, vaniljkesella och bär. Sjukt gott. Sen har vi sett TV. Saade gjorde ett bra framträdande. Tyvärr kommer jag inte se hur det går eftersom jag är sjukt trött och ska försöka somna nu. Match imorgon... det pirrar ordentligt i min mage. Det var några veckor sedan jag lirade sist så det ska bli sjukt roligt. Jag hoppas verkligen vi grejar 3p. God natt gott folk!

Mamma och Alfred fixar pannkakor. Så söta! :)


Anonym
PUBLICERAT: 2011-05-18, 20:31:27 | URL: http://robinhoods.se



hihi :)



btw, du skulle inte vilja ha en bildlänk i ett inlägg i min blogg? Isf så fixar jag gärna det för är med i en tävling och om man snabbt bara röstar får man en bildlänk av mig och om du är intresserad av att få reklam + göra mig glad så läs mer om hur du gör här: http://robinhoods.se/2011/may/rosta-fa-en-bildlank.html#comment



kramar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: