2011-05-02
 16:02:21

En liten oroskänsla i kistan

Jag satt hela lunchen och bläddrade igenom bilder på söt-Mille. Jag kan dock inte komma ifrån en liten orosklump i min magen. Sötisen är ju skelögd. Ibland på ena ögat, ibland på båda och ibland på inget. Jag har googlat det en hel del och läst om det. Det behöver inte betyda något och på många hundar växer det bort ju äldre de blir. Men, det kan också betyda att det finns någon nervpåverkan eller nervskada i ögonen eller i hjärnan och eftersom Mille föddes väldigt liten och svag gör det mig väldigt orolig. Jag vill verkligen att han ska må bra och att vi ska få leva med honom i många år framöver. Så jag håller alla mina tummar att det inte påverkar hans hälsa på något sätt, att han går igenom besiktningen och att vi får hem en frisk och kry valp. Skulle det vara något fel och vi inte får honom vet jag inte vad jag tar mig till, han är ju inräknad i vår framtid.


Bara på höger öga.

Väldigt tydligt på båda.

Lite på båda.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: