2011-05-26
 21:37:11

Det är jobbigt att vara valp

Det är typ såhär vi har spenderat dagen. Vi gick ut en sväng på morgonen, vilade mellan 8.30-11.00, gick ut och busade vid lunch och var igång fram till 12.30, vilade mellan 12.30-17.45 och sen har det varit lite bättre fart ikväll. Jag har inte vilat lika mycket som Mille utan har passat på att städa undan lite, sopa, kokat ris och fisk till honom och även jobbat nästan 2h. Imorgon ska jag försöka jobba ännu mer.

Nu ligger han här bredvid och sover, igen. Jag försökte få honom att busa men han verkade inte speciellt intresserad.. Det betyder alltså att det blir ännu en sen kväll för min del. Tur att jag har sommarlov och egentligen får jobba när jag känner för det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: