2011-05-02
 08:23:58

Bita ihop och köra järnet!

Det känns nästan overkligt att det är dags att måste cykla upp till universitetet igen. Jag som har ju så gott som varit ledig i 1½ vecka och började nästan vänja mig vid det. Därför känns det aningen jobbigt att måste bege sig till skolan igen för nu vill jag bara ha sommarlov!

Men men, det är bara att bita ihop och köra 110% de resterande fyra veckorna. Vi går idag in på moment 2 på idrottspsykologin och hela momentet kommer att handla om "Kommunikation". Not fun!

Men som jag sa, bita ihop och köra är det som gäller.

- Ikväll ska jag köra mitt första joggingpass - förhoppningsvis. Jag hoppas det känns bra både under tiden och efteråt. Jag återkommer med rapport om det.

Trevlig måndag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: