2011-05-02
 16:02:35

About today and about tonight

Första skoldagen är gjord och det känns faktiskt inte lika jobbigt längre. Enligt schemat och de uppgifter som var utlagda på portalen så verkade det sjukt mycket.. mycket är det, men det känns faktiskt väldigt inspirerande det vi ska syssla med. Vi ska få träna väldigt mycket på att bli en bättre samtalsledare och det känns roligast med det hela. Enda minuset är en gruppuppgift som känns aningen dryg, men den ska vi nog ta oss igenom också. Sen var det kul att träffa klasskompisar igen!

Vilket tråkigt väder det är idag. Man börjar ju bli bortskämd med sol och värme, men idag har det varit kallt, blåsigt och även regnigt. Många minus till det eftersom jag hade räknat med skön löpning utomhus. Jag hade en tänke på att skippa utomhuslöpningen och dra på tenton istället, men jag klarar verkligen inte av löpband nu för tiden, inte om jag bara ska jogga. Därför tror jag att jag beger mig till I20-skogen lite senare och kör passet där. Det borde vara rätt skönt inne i skogen. Jag satsar på att ta mig igenom 10km-rundan i ett skönt joggtempo, men efter två veckor helvila har jag inga förhoppningar. Iphonen tas med och dokumenterar träningspasset - såklart!

Hörs senare! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: