2011-03-14
 16:35:36

Inför sommaren

En av mina planer för sommaren var att läsa två sommarkurser (konditionsträning och styrketräning) för att på så sätt kunna vara hemma med valpen på dagarna och läsa i princip allt hemifrån. Men idag på föreläsningen fick vi informationen om att det kommer vara Väldigt många föreläsningar samt praktiska moment, vilket förmodligen gör det rätt tufft att kunna läsa på egen hand. Så nu lägger jag allt hopp på att få jobba 8h/veckan fördelat på ett smidigt sätt. Sommaren är för studenter en tid då man tjänar massor med pengar som man kan spara undan. Jag siktar på att gå +/- 0 pengamässigt men jag är övertygad om att jag kommer att gå massor med + på kärleksfronten. För kärlek från både en valp och en pojkvän är ju hundra gånger bättre än pengar! :)


LADY UMBRELLA
PUBLICERAT: 2011-03-14, 21:12:29 | URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

allt bra? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: