2011-03-29
 20:39:00

This Woman's Work

Fullt upp på sistone alltså. Jag kämpar för att få ihop så många jobbtimmar som jag hinner och orkar. Behöver jag säga att jag längtar efter nästa lön? Eftersom jag nu insett att jag inte är i så stort behov av sommarkläder kommer hela den lönen gå direkt till valp eller soffa beroende på vad som hinner köpas först. Och jag behöver ju inte säga att jag längtar kopiöst mycket efter det också, främst valpen såklart. Tänkså mysigt vi kommer att ha i nya soffan, alla tre. Jag ser verkligen framför mig hur valpen ligger där, upp och ner! Whippetar är ju verkligen riktigt "upp och ner-hundar". Så charmigt!

Imorgon kliver jag återigen upp tidigt för att hinna ner på kontoret och få mig två till jobbtimmar. Därefter dubbla föreläsningar innan vi beger oss till fjällen. Såhär ser väderprognosen ut för Umasjö. Skönt att det inte ska vara så kallt samt att det inte ska blåsa så mycket. Sen hade jag ju såklart hellre sett lite mer sol, men det blir nog superhärligt ändå! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: