2011-03-31
 16:40:09

This I Like!

Tanken var att lägga in en del bilder från igår kväll och idag, men med detta internet tar det för långtid. Jag gör ett nytt försök ikväll.

Vi anlände iaf runt 23.00 igår. Det har kommit sjukt mycket snö här så förutom att plumsa i djupsnö fick vi skotta fram ytterdörren för att ens ta oss in i stugan. Kvällen blev alltså sen, vi somnade nog inte förrän 01.30.

Imorse blev det sovmorgon till ca 10.00 innan det var dags att skotta mer snö. Dörren till lillstugan, taket och dörren till förrådet, och fönsterna skulle skottas fram. Solen sken så det blev ett härligt styrkepass. 

Efter det blev det lite skoterkörning, en sväng på affärn, korvgrillning och för mig ett löppass. Jag sprang i medvid 8km och sen fick Johan plocka upp mig med bilen. Jag hoppas att han frisknar till så att han kan göra mig sällskap på morgondagens löppass.

Johan och Erik är ute och fiskar nu, men jag väntar med fiskepremiären tills imorgon. Nu blir det bara mjukiskläder och soffhäng resten av dagen. Kvalité!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: