2011-03-14
 20:39:55

Tattoo-girl

Men helvette. Jag hade skrivit ett LÅNGT inlägg om "En unge i minuten" och en tatuering som jag och Linda ska göra tillsammans. Tatueringen planeras att göras nu i vår och vi kommer att göra samma fast på olika språk. Min blir på engelska och Lindas på svenska. Vi gör den för att visa vad som betyder mest i livet. Men ni får se när det är klart! På torsdag och fredag ska jag kolla upp pris och hur det ser ut med tider framöver. Jag misstänker att det är LÅNG väntetid, men vem vet. Sen måste jag fundera ut var jag vill göra den. Samtidigt som jag vill att den ska vara lätt att dölja så vill jag ju visa den ibland också. Tips?

Nu ska jag hoppa in i duschen, göra fruktsallad och lägga mig och se En unge i minuten.

Trevlig kväll.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: