2011-03-17
 15:56:06

Sometimes we need some changes

Som ni ser så är det en "ny" blogg ni kommit till. Jag kände för en förändring med lite mer färg. Jag kommer dessutom att börja med lite striktare kategorier på mina inlägg. Lite mindre allmänt och lite mer ordning. Det kommer att innebära fler inlägg per dag eftersom jag inte kommer att stoppa in allt i samma. Dock är jag rätt bra på att publicera många inlägg per dag redan nu. Det här är i alla fall vad jag ska försöka med.

Jag kommer dessutom att lägga ut lite tips och "att tänka på" till alla träningsnördar som läser min blogg. Man lär sig faktiskt en hel del på Idrottsvetenskapliga programmet! Dessa tips sparas under kategorin "Träningslära".

Det har varit dåligt med bilder på sistone också, så jag ska försöka skärpa mig där också. Men som sagt; Försöka!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: