2011-03-13
 09:08:38

Såja!

Det var en rolig kväll igår. Den började något kaotiskt då varken tv eller sterehögtalare funkade, men det löste vi. Sen försvann tiden och vi gick inte ut förrän klockan var 00.00 tror jag. Tanken var först Rex men det slutade på Schlager. Helt ok! Alltid roligt att dansa med tjejerna i laget! :)

Jag önskar jag kunde sova längre än så här när jag varit ute. Men nej, jag vaknar pigg som en lärka och är inte ens nära på att kunna somna om. Nu ska jag slänga i mig en stor och god frukost innan det är dags för städning av lokalen 11.30. Efter den blir det att se Milans match en stund innan det blir det en lång joggingtur med Mathilda i det härliga vädret och sen planerar jag att sitta i solen på balkongen och kanske få lite färg i ansiktet. Blekare människa än mig får man ju leta efter.

Btw så har jag sjukaste träningsvärken från gårdagens match! 

Trevlig söndag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: