2011-03-16
 20:30:06

Prinsesstårta, gott!

Och då var ännu en träning gjord. Det var kallt ute ikväll och en dålig träning (dålig kvalité alltså) enligt mig. Det enda positiva var att Nina bjöd på tårta efteråt.

Imorgon blir det läsning, läsning och läsning. Jag har en fysiologibok nu, så det blir ett plöja igenom den hela morgondagen och hela fredag. Många i klassen säger "åh jag kommer att få plugga hela helgen". Jag kommer inte att ägna mer än två timmar av helgen till att plugga. Helger är för mig heliga och jag har inte någon helg sen jag började programmet valt plugg framför annat. Någon söndag har jag läst lite, men annars ser jag till att göra bort allt under veckan för att få umgås med nära och kära på helgen istället. Det är min strategi och jag siktar på att hålla den, då tror jag det blir roligast! :)

Nu ska jag göra mig en smoothie, se klart SAIK - LHC och sen se Big Brother. Fastän det är ett sjukt program så är det rätt roligt att se på. Gurkan är kung!

God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: