2011-03-04
 13:27:57

Nu är det dags för fredagsmys

Det var rätt skönt att jobba förmiddag. Det fanns massor att göra så det ska bli rätt skönt att få jobba två dagar till veckan också. Men desto skönare blir det i april när jag får lönen för dessa dagar = pengar som går till hunden. Nu är det inte så länge kvar tills kullarna planeras att födas! :)

Jag har hunnit med att göra lägenheten lite helgfin också. Diskat, dammsugit och plockat undan.

Snart ska jag gå ner och hänga upp tvätten och stoppa i nästa sväng. Det fanns mycket att tvätta idag. Efter det blir det att slänga i sig någon lunch, se klart stafetten samtidigt som jag ska plugga lite och sen duscha, göra mig i ordning och ta en sväng på stan innan jag ska möta upp mamma och linn på Allstar.

Första träningsmatchen imorgon också, mot ett gäng grabbar födda 95. Det kommer såklart att bli supertufft och det pirrar faktiskt lite i min mage redan nu, men det ska bli sjukt roligt att få komma ut på stor plan igen om än jobbigt.

Hur härligt är det inte att se +8 på tempen? Underbart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: