2011-03-06
 16:04:33

Ljust ute, ljust inne

Måndag imorgon och det känns bara roligt. Jag är inne i en period då i princip ingenting känns jobbigt. Kanske är det vädret som gör det? Ljust ute, solsken och nollgradigt. Våren är påväg. Jag har absolut inte tyckt att denna vinter varit jobbig, men nu när det väl börjar vara varmare så är ju kyla och snö absolut ingenting som önskas kvar.

I veckan är det rätt lugnt i skolan så jag kommer att jobba heldag både tisdag och fredag. Imorgon på skolan ska jag göra ett cykeltest samt yoyo-test. Resten av gruppen kommer att mäta puls, blodtryck osv medans. En från varje grupp ska göra testet och jag anmälde mig frivilligt. Det känns bara kul att få veta olika värden osv. 

Till veckan blir det även att börja plugga lite smått inför tentan som är den 24 mars. Det är rätt länge kvar, men det är mycket att kunna så att börja med lite nu känns vettigast för att slippa paniken sista veckan. Vore ju riktigt gott att fixa ett VG även på denna så får jag VG på hela kursen. Jag ska göra mitt bästa helt enkelt.

Nu blir det att se klart Liverpool - Man U för att se åka till Maxi och handla inför en god söndagsmiddag och en mysig söndagkväll.

Livet är bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: