2011-03-10
 17:47:35

Johan diskar och jag sitter och har tråkigt

- Då var man nyklippt också. Syns ingen större skillnad såklart eftersom jag bara toppade det, men det känns så befriande. Om än det bara gäller 5cm så är det så skönt att bli av med.

- Jag vill verkligen ha en ny design på min blogg. Jag är bara för dålig för att kunna göra en samt att jag inte har tid och ork. Det behövs dessutom en ny bild, en vårbild. Nu är det slut med vinterkänslor. Vi får se när jag ids ta tag i ett sånt bloggprojekt.

- Träning om 1h och 15min. Efter det filmmys.

Trevlig torsdagkväll! Imorgon är det fredagsmys vilket innebär en heldags jobb och födelsedagsfika hos mamma som fyller år imorgon. Grattis i förskott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: