2011-03-20
 18:34:15

Here comes the sun

Dagen började med en sovmorgon till 10.00, jätteskönt och välbehövligt. Sen frukost och iväg till Ytterboda för att hälsa på pappa, Anita, Elsa och Ragna. Där blev det solning och våffellunch på altanen. Sen tog jag och Johan en skotertur till Skeppsviks herrgård innan vi begav oss in mot stan igen.

Väl hemma bytte jag och och drog direkt ut på en löptur. 50min blev det idag. Nu har jag precis sett SAIK vinna mot LHC, kul! Nu ska jag plugga en dryg timme innan det är dags för Solsidan och en ny uppladdning inför en ny och härlig vecka. Skönt också att man lyckats få sig lite färg i ansiktet efter denna helg om än färgen i nuläget är väldigt röd. Förhoppningsvis lägger den sig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: