2011-03-21
 15:05:12

Happy days are here again

Nu kan vi pusta ut och se fram emot sommaren på riktigt. En av valparna kommer att bli vår och om ungefär tre veckor får vi träffa dem. Det känns helt overkligt. Jag försöker föreställa mig hur den första tiden kommer att bli. Säkert intensiv. Lärorik. Och mysig.

Jag ser fram emot att få gå ut på promenader och busa i parken.
Jag ser fram emot att få trängas i sängen och soffan med ytterligare en.
Jag ser fram emot att få någonting gemensamt att älska tillsammans, förutom fotboll.
Jag ser fram emot att få se valpen växa upp och få sin egen personlighet.
Jag ser fram emot att få åka till fjällen och mysa tillsammans alla tre.
Jag ser fram emot att få fira en till födelsedag.
Jag ser fram emot allt, till och med att gå ut på promenader o regn och rusk.

Återigen har jag prioriterat bort att plugga. Istället har jag suttit och läst artiklar på pedigree.se. Där finns massor av tips och artiklar om valpar. Eftersom jag är den som kommer att vara hemma med valpen från början vill jag vara väl förberedd. Nu blir det att laga någon mat, åka och träna och försöka ta tag i plugget.

Observera den nya kategorin här på bloggen: Vår älskling



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: