2011-03-22
 22:11:00

Happy Birthday To You

En ledig kväll mitt i veckan är lyx. Det har vi imorgon. Jag och Pat ska göra bort fyspasset på Tenton redan vid lunch så imorgonkväll kan jag i lugn och ro fika födelsedagsfika hos syster. Lyx! Och i övrigt blir det som sagt en hel del plugg imorgon, det är tanken i alla fall.

Vad kul det ska bli på fredag när man får lön. Jag lyckades skrapa ihop en del jobbtimmar förra månaden så några kronor extra får jag allt över. Det mesta ska jag spara men eftersom jag behöver vårkläder, vårskor osv så kommer lite grann att gå åt det. Jag längtar dock ännu mer till den 25 nästa månad för den här månaden har jag jobbat ännu mer och ska även jobba på torsdag och fredag denna vecka. Jag hoppas att det blir så pass så att det räcker för min halva av valpköpet, men vi får se! :) Den som väntar på något gott...

Nu ska jag se slutet av SAIK - LHF. Heja Skellefteå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: