2011-03-15
 09:26:37

Försovning

Inatt sov jag som en kratta. Jag somnade först och främst alldeles för sent och sen vaknade jag mitt i natten och hade en obehaglig känsla i kroppen. Jag kände liksom ingen ro. Så när väckaren ringde 07.30 imorse valde jag att ligga kvar en stund. Tanken var att kliva upp strax före 08.00 då Johan cyklar till jobbet, men jag somnade om helt och hållet och vaknade 08.45. Det var den förmiddagsföreläsningen...

Istället blir det hårdläsning på allt det svåra istället. Snabbhet och spänst-träning är ju faktiskt lätt att läsa sig till om man jämför med neurologi, vad som händer i cellen och muskeln vid en muskelkontraktion och citronsyracykeln osv. Jag ska dessutom se om det går att slå två flugor i en smäll när jag ändå är hemma; tvätta samtidigt! Det behövs kan jag lova.

Inatt drömde jag att jag gjorde tatueringen och att jag fick se på när alla valpar föddes.
Btw, "våran" valp föds när som helst. PIRR!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: