2011-03-05
 11:48:47

En lördag ute i friska luften

Det har varit en härligt lördagförmiddag. Vi vaknde strax efter 09.00, låg kvar rätt länge och såg skidskytte för att sen trycka i sig en rejäl frukost. Havregrynsgröt, två mackor, ett ägg och ett glas juice blev det för mig.

Nu blir det lugnt innan det är dags att se UFC - Skellefteå kl 13.00. Det ser ut att vara ett skönt väder fast med en för stark vind. Det blir nog rejält med kläder för att inte frysa. Efter den matchen där jag även kommer trycka i mig min pastasallad blir det hem för att byta om, hämta grejer och sen åka tillbaka till Gammlia för att ha match själv. Jag känner mig riktigt laddad, men nervös. Det ska bli roligt. Efter det blir vi 11st från laget som käkar middag på Allstar. Nice! Vi får se om det blir att stanna kvällen ut eller inte. Vad det än blir så blir kvällen för mig lugn. Jag ladda inför nästa helg då det vankas Kick-off-fest med laget! ;)

Trevlig lördag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: