2011-03-26
 17:34:07

Dress for success

När jag kom hem tog jag tag i min garderob. Jag rensade den i höstas och det mesta av det jag tyckte att jag skulle spara har jag aldrig använt. En hel del ligger i en väska som jag ska ge till syrran. Om än jag är lillasyster så är det numera hon som får ta över mina kläder. En del kläder ska ner till förrådet, kanske kommer jag att vilja ha det nästa höst/vinter?

En glad överraskning var i alla fall att jag inte behöver känna någon panik över att inhandla nya sommarkläder. Jag har t.ex mer än tio par shorts; svarta, bruna, gröna, jeans, beiga... Och många av de kläder som kändes fel förra året känns rätt nu. Några klänningar kommer jag dessutom kunna använda som höga kjolar. Win - Win!


Dessa kjolar/klänningar låg i garderoben oanvända hela förra sommaren.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: