2011-03-09
 09:03:25

Dagen mitt i veckan

Hittills har jag haft en lugn och fridfull morgon. Jag klev upp strax efter 08.00 och satte ägg och gröt på kokning. Medan har jag strukturerat upp pengabetalning, pizzabeställningar osv inför lördagens kick-off-fest. När jag slutar idag ska jag och Jempa iväg på Maxi för att handla allt som behövs samt planera lite mer.

Nu ska jag plugga fram till 11.00 då jag ska laga lunch och sen bege mig till skolan för föreläsning och Wingate-test/laktatmätning. 3-4 frivilliga studenter ska göra testet. Jag har fortfarande ont i hela kroppen sen i måndags så jag kommer inte att anmäla mig frivilligt. Hade såklart varit roligt att göra det, men inte när jag är sliten för då kommer det ändå inte ge mig värdiga resultat. Jag hoppas att det inte blir lottning för då lovar jag att jag kommer att måsta göra det... Vi får se helt enkelt!

Vi hörs! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: