2011-03-27
 20:12:33

Crash Test Dummies

Då var säsongens första bussmatch gjord. Vi mötte Piteå och förlorade med 2-1. Vi är nöjda för vi gjorde en försvarsmässigt riktigt bra match. I andra halvlek lyckades vi dessutom rulla boll och skapa en del chanser. Det känns väldigt positivt inför denna säsong även fast vi har en "tunn" trupp.

Nu sitter vi på bussen påväg hem. Vi har ungefär en timme kvar. Det ska bli skönt att komma hem, lägga sig i sängen och se Big Brother! Det är tur att jag har en älskling där hemma så att jag kan berätta för någon om alla ställen jag har fått ont på efter denna match. Skrapsår här, skrapsår där. Dobbmärken här, dobbmärken där. Och en allmänt sliten kropp. Kanske man ska kräva lite massage ikväll? :) Skulle såklart vara skönt...

Som jag berättat tidigare heter en av valpana "God Shuffled His Feet". Det är även en låt och nu har jag spelat den på repeat i 1½h. Crash Test Dummies - God Shuffled His Feet. Riktigt skönt. "Mmm, Mmm, Mmm" med samma artist är också riktigt skön och dessutom en låt som fler nog känner till.


Snygg-Mathilda påväg till Piteå.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: