2011-06-22
 10:41:09

USFF - Sunnanå, ikväll!

Onsdag idag - matchdag.

Jag och Mille sov vidare när Johan åkte till jobbet och vaknade vid 09.30 av att ytterdörren öppnades. Jag var lite förvirrad och tänkte att det var Johan.. sen stängdes dörren. Jag ropade "hallå", men fick inget svar. Panik! Hjärtat började klappa något fortare en stund. Jag kikade ut genon fönstret och där stod en Riksbyggenbil. Så jag antar att det var någon därifrån, men.. kliver man bara in? Man kan väl plinga på dörren iaf?

Nu ligger vi i soffan efter en god frukost. Jag kikade precis in senaste tentaresultatet och fick se ett VG bredvid mitt personnummer. Jävligt skönt. Första året på universitetet summmerar jag som bra. Inga omtentor och inge kompletteringar på någon uppgift. Fick ungefär hälften G och hälften VG på tentorna. Nu är det bara att fortsätta ånga på kommande år också.

Nu har vi precis varit ute igen. Jag hoppas att han somnar inom kort så att jag kan laga mat innan Johan kommer hem på sin lunch. När han är hemma ska jag passa på att åka iväg och handla inför middagen. Lax och potatis. Vi hann aldrig göra det igår.

Match ikväll alltså. Det ska bli helt sjukt roligt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: