2011-06-22
 11:39:37

Ajabaja lilleman

Igår drog vi på oss regnkläderna och trotsade vädret. Vi tog bilen till favoritstället på I20, istället för Nydala, så att Mille fick busa. Han gillade det, trots regnet.

I övrigt igårkväll var Mille allt annat än rumsren. 20min efter vi varit ute kissade han inne. 30min efter vi varit ute igen kissade han en gång till. Och just innan vi skulle gå och lägga oss hittade jag bajs i hallen. What's up with that? Han hade inte sagt ett ord och eftersom vi varit ute just innan så var det inte direkt något man förväntade sig efter att han klarat sig så otroligt bra i 7 dagar. Sen trodde vi att han hade bajsat i soffan också, men efter två kräkningar i natt konstaterade vi att det var kräks som var i soffan. Usch, men bättre än bajs.

Idag är han iaf pigg och kry och verkar inte alls berörd av illamåendet, mer än att han slukade hela matskålen i ett naffs imorse. Han var hungrig. Nu verkar han knoppa in så jag ska skynda mig att laga lunch.

Summa summarum: Låt inte Mille smaka pyttipanna.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: