2011-06-16
 14:28:19

This is how it is

Så här har de flesta av mina dagar sett ut sen Mille kom. Rätt sköna dagar om jag ska vara ärlig. Lite långtråkigt blir det såklart ibland, eftersom man är så pass låst. Det går ju inte att lämna honom ensam längre stunder förrän vi har vant honom med de korta. Jag tränar honom lite grann varje dag på att vara själv. T.ex att gå till ett annat rum, låtsas stänga dörren och sen stå och lyssna. Ibland bryr han sig inte utan tuggar på ett ben eller busar med någon leksak, men ibland sitter han bara och gnäller. Så jag lämnar honom inte mer än några minuter annat än då han sover. När han sover brukar jag passa på att åka och handla.

Ca 08.00 - 11.00
1. Ut med Mille
2. Busa/träna med Mille
3. Frukost
4. Ev ut med Mille igen om han inte redan somnat.
5. Jobba (medan Mille sover)
Ca 11.00 - 14.00
6. Ut med Mille
7. Busa/träna med Mille
8. Lunch
9. Ev ut med Mille igen om han inte redan somnat.
10. Jobba (medan Mille sover)
14.00 -->
11. Se tv. Ofta blir det It's me or the dog, Extreme Home Makeover och Top Model. Nån/Några gånger under programmen blir det såklart att gå ut samt busa med Mille, beroende på hur länge han sover. Ibland sover han en timme, ibland tre.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: