2011-06-05
 22:53:36

Söderbönorna tipsar på bröd!

Imorgon tror jag att jag ska prova baka ett nytt bröd, som Söderbönorna tipsat om.
Här hittar ni receptet, på deras blogg.


Bild tagen från deras blogg också.

Det är ju ett "LCHF-bröd" och egentligen är det emot mina principer att äta "sån mat" eftersom jag tränar så mycket som jag gör. Men vet ni? Jag tänkte att det kan vara ett sånt tilltugg jag kan ta till när har lite och göra. Som ni vet så vill jag gärna göra nåt hela tiden. Ät är kul och gott så varför inte slå två flugor i en smäll? :)


Terese
PUBLICERAT: 2011-06-06, 18:06:32

Hej! Tips, grädda lite längre. Typ 30min. Och de är svåra att bre smör på, man får jobba upp smöret lite eller låta det stå framme en stund, då blir det lättare. Och sen inte vara så rätt för smörklumpar :) Lycka till!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: