2011-06-20
 12:12:03

Påväg att bli rumsren på riktigt?

Jag är så glad!
Nu är vi inne på sjätte dagen utan olyckor inomhus. Imorse var han ute och gjorde sina behov, sen gick vi in och busade. Jag kände på mig att det var dags för något igen, men lät honom gå runt inne i lägenheten. Sen gick han och satte sig/la sig på mattan vid dörren. Då tog jag med honom ut och han gjorde båda sina behov igen. LYCKA!
Hade det varit för en vecka sen hade han bara satt sig någonstans i lägenheten och gjort det. Men nu gick han till dörren, väntade och följde med ut. Än går det ju inte att säga att han är rumsren, men det är ett steg i rätt riktning. Nu gäller det bara att fortsätta vara noggrann så att inget händer här inne.

Idag blir det en total slappardag. Johan är jätteförkyld och är hemma från jobbet. Jag har en förstörd fot. Fick en smäll igår och kände att den blev stelare och stelare, imorse när jag vaknade kunde jag inte gå på den. Jag hoppas det är så att smärtan går över ju mer jag rör foten, men vi får se ju längre dagen lider.

Nu ska jag sätta mig och jobba ca 2h. Imorgon ska jag åka in på kontoret och jobba eftersom Johan är hemma och kan passa Mille. Perfekt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: