2011-06-10
 10:52:50

Det finns dom som tycker det är för varmt

Imorse klev jag upp 05.45 och skjutsade Patricia och Patrik till flygplatsen. Eftersom jag var uppe med tuppen passade jag på att jobba. Jag har dock fått avbryta emellan åt eftersom en viss Mille inte verkar kunna slappna av i denna värme. Jag förstår honom, det är sjukt varmt. Jag ger honom ständigt vatten och har baddat honom på kroppen med en kall och blöt handduk, nåt han inte uppskattar. Men han behöver det. Nu har han precis lagt sig här bredvid mig efter att ha varit vaken sen 06.30. Jag gissar på att han kommer att sova en bra stund. La precis på honom en kall och blöt handduk och nu verkade han gilla det. Han andas lugnare nu också så nu kan jag slappna av en stund. Man blir ju orolig för minsta lilla ju. Vill att han ska må bäst!

Jag luktar urk så nu ska jag ta en dusch och sen en powernap innan det blir balkongen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: