2011-06-27
 22:32:21

DEN ÄR VÅR!

ÄNTLIGEN!

Ikväll lades det ut en annons på en "Expedit bokhylla" för 450kr. Den hade legat i 20min när jag kom in, så mina förhoppningar var inte skyhöga. Jag ringde upp säljaren, men fick inget svar. Så jag smsade. Nyss ringde hon upp och sa att jag var den första av många som hört av sig. YES!

Jag har kollat varje dag i flera månader för att bli först på en sån bokhylla och därmed slippa köpa en ny för 995kr. På slutet har jag ställt in mig på att vi kanske får ta en trip till Ikea i sommar och inhandla en iaf, men nu slipper vi och "tjänar" därmed 600kr! ;)

Nu hoppas jag bara att den passar in i vår lägenhet. Som det känns nu kommer vi måsta köpa nytt soffbord ändå. Det vi har nu är aningen klumpigt till nya soffan, det blir liksom för trångt. Och köper vi nytt soffbord blir det väl ny tv-bänk också.. allt i vitt.

Och soffan måste bort. NU! Jag har lagt ut den på blocket på nytt ikväll, för 5500. Jag tror dock ingen nappar på det heller, så vi lär väl måste sänka priser ännu mer.


Det går att göra bokhyllan roligare med hjälp av luckor, korgar, vinställ osv. På partsofsweden.se kan man beställa sånt. Minus är dock att t.ex en lucka kostar nästan lika mycket som vad vi köper bokhyllan för.
Så vi får se hur det blir med den saken! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: