2011-06-15
 11:34:59

Dags att börja få i ordning här hemma

Nu har jag kontaktat en tjej på blocket som säljer en sån här för 400kr. 900kr kostar den ny på Jysk. Jag ska förhoppningsvis dit och kika ikväll, annars senare i veckan. Jag är verkligen taggad på att få ordning i vardagsrummet igen. Sen vi fick nya soffan + Mille har det ju i princnip varit kaos och vi är totalt obrydda. Men nu börjar jag vara brydd igen och vill ha ett fint vardagsrum. Så gamm-soffan måste tvättas och läggas ut på blocket omgående. Innan Johan får semester ska det vara fint här. 8 dagar kvar.. Då har jag dessutom bestämt att Mille ska vara någorlunda rumsren så att rumsmattan kan tas fram igen. Önsketänkande, jag vet! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: