2011-06-13
 22:16:20

A different life

Livet jag lever just nu är väldigt annorlunda. Jag jobbar lite när jag vill, ofta lite varje dag. Jag kan ta sovmorgon om jag känner för det och vara vaken länge på kvällarna. Nu är det dock inte ofta jag tar sovmorgon utan jag kliver ofta upp samtidigt som Johan.. lägger mig samtidigt som honom också. Men just det här med att ha möjligheten är rätt skönt.

Det känns som att jag varit ledig i evigheter och att sommaren börjar nå sitt slut.. ändå är det bara mitten på juni. Sommaren kommer alltså att bli lång - underbart! Sommar blir det ju egentligen först när det blir fotbollsuppehåll, i slutet av juni.

1 juli inleder jag med en trip till Skellefteå med Signe och Marre. Vi ska hälsa på Linda och gå på Stadsfesten I Skellefteå. Vi spenderar natten där. 

Sen är ju tanken att jag och Johan ska ta med oss Mille och åka till stugan i Umasjö. När det blir beror på vädret. Vore ju underbart om vi fick det lika fint som förra året. Hoppas kan man ju.

Nu ska vi krypa till kojs allihopa. God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: