2011-07-14
 15:02:48

Varför dessa kyliga vindar?

Idag har Mille fått sin andra vaccination och han skötte sig exemplariskt. Veterinären sa att han förmodligen lär pipa och gnälla medans, eftersom han är en whippet.. men våran coola hund brydde sig inte ett dugg och var glad och busig direkt efter. Det blir ändå en väldigt lugn dag och kväll för honom och sen får vi hoppas att han klarar sig från dålig mage och feber.

Vi var förbi på Comfort idag och hittade ett jättefint soffbord, som dessutom var nedsatt från 2600:- till 1995:-. Det var det sista bordet som fanns men tyvärr var det lite stötskador på det. Det är lätt att slipa till och måla, men vi ska dit imorgon och försöka pruta er det till 1500:-. Om vi inte får det för det priset åker vi nog på Mio igen och köper något av borde som fanns där. Jag är dessutom lite tvek på att bordet från Comfort och tv-bänken matchar. Båda är ju vita, men bordet är matt och tvbänken i glanslack, så vi får se hur det blir.. att det aldrig kan vara enkelt!

Nu ska jag dra ut på intervaller igen. Mina ben är tunga efter gårdagen. Igår tog jag SM-spåret (10km) i Gammlia och körde intervaller igenom hela, olika tid och tempointervaller. Idag ska nog jag och Johan köra tillsammans, så jag lär väl däcka efter halva... önska mig lycka till!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: